środa, 28 marca 2012

Jak promować regionalne produkty?

Promocja jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy, polegające na przekazaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększyć wiedzę na temat produktów lub usług oraz samej firmy w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku.
Promocja jest elementem komunikacji marketingowej. Instrumentami promocji w marketingu są:
  • promocja sprzedaży,
  • reklama,
  • personel odpowiedzialny za sprzedaż,
  • marketing bezpośredni.


W jaki sposób możemy promować dane produkty ?

Promować produkty możemy na wiele sposobów. Jest to np. internet, radio, telewizja czy gazety.
Aby dobrze zareklamować produkt, trzeba pokazać go z jak najlepszej strony
***

Reklamy produktów spożywczych:

Reklamy produktów spożywczych są bardzo często oparte na wszelkiego rodzaju promocyjnych odniesieniach. Jak wiadomo promocja, która dodatkowo jest zwiana z gratisami ma bardzo wpływający charakter na odbiorcę. Jeśli obniżka cen dostosowana jest także do określonego gratis można powiedzieć, że znacznie więcej osób będzie się w tym momencie o to dopytywać. Poprzez różne formy reklamy, którą można przedstawić dany produkt spożywczy, można zaprezentować je dla każdej grupy wiekowej odbiorców. Na dzieci działają reklamy płatków śniadaniowych, które są dostosowane poprzez formę bardzo animacyjną. Różnego rodzaju śmieszne postaci wspaniale odgrywają swoja rolę w formie zachęcania do kupna. Przy okazji są także prezentowane określone gratis w formie zabawek w paczkach czy modeli do składania. Jest to na pewno zachęcający fakt. Reklamy telewizyjne mają właśnie największe pole działania na najmłodszą grupę konsumentów. Problem tylko w tym czy dzieci zdążą przekonać rodziców do kupna danego produktu.


Przykładowa reklama:


 reklamowanego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz